«Ας μιλήσουμε για Τέχνη» – Η γιορτή της Α΄ Τάξης
Την Παρασκευή 12 Ιουνίου, η Α΄ Τάξη του σχολείου μας παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία τη γιορτή με θέμα «Ας μιλήσουμε για Τέχνη», προσκαλώντας όλους τους παρευρισκόμενους σε ένα μοναδικό ταξίδι στην ιστορία της τέχνης.
Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες, με ενθουσιασμό και
αυτοπεποίθηση, ζωντάνεψαν σημαντικούς σταθμούς της καλλιτεχνικής δημιουργίας
από την προϊστορική εποχή έως τις μέρες μας. Η παράσταση ξεκίνησε με τις πρώτες
τοιχογραφίες των σπηλαίων, συνεχίστηκε με την τέχνη της αρχαιότητας και της
Αναγέννησης και έφτασε στα μεγάλα καλλιτεχνικά ρεύματα των νεότερων χρόνων,
όπως ο Ιμπρεσιονισμός, ο Κυβισμός και η Σύγχρονη Τέχνη.
Μέσα από τα λόγια και τις εικαστικές δημιουργίες, τα παιδιά
παρουσίασαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο την εξέλιξη της τέχνης ανά τους
αιώνες, αναδεικνύοντας τη σημασία της ως μέσου έκφρασης, επικοινωνίας και
πολιτισμού.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της Α΄ Τάξης για
την εξαιρετική τους παρουσία σε ένα τόσο απαιτητικό έργο, καθώς και στις
εκπαιδευτικούς τους κ. Β. Ανδρεοπούλου, Ευγ. Σεζένια και Κ. Καρούσου για την
προετοιμασία και την έμπνευση που προσέφεραν.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι,
γεμάτο χρώματα, φαντασία και τέχνη!


























