Γλυκές δημιουργίες για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς
Με αφορμή το τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές των Α’ και Γ΄ τάξεων συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή γευστική δραστηριότητα, φτιάχνοντας νόστιμα και γλυκά τρουφάκια.
Τα παιδιά ακολούθησαν τη συνταγή, συνεργάστηκαν και
διασκέδασαν δημιουργώντας τα δικά τους κεράσματα, δίνοντας μια γλυκιά νότα στις
τελευταίες ημέρες του σχολείου.
Υλικά:
1 πακέτο τυρί κρέμα
2 πακέτα γεμιστά
μπισκότα
Τρούφα για επικάλυψη
Μια απλή και εύκολη συνταγή που ενθουσίασε τους μικρούς μας
μαθητές!
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές!






