Δράση Ενεργού Πολίτη: Καθαρίζουμε το γήπεδο της γειτονιάς μας
Την Τρίτη 26 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού στο γηπεδάκι της γειτονιάς μας, στο πλαίσιο των δράσεων Ενεργού Πολίτη. Με γάντια, σακούλες και πολύ ενθουσιασμό, φρόντισαν τον χώρο όπου παίζουν καθημερινά, συνέλεξαν απορρίμματα και συνέβαλαν ώστε να γίνει πιο καθαρός και ευχάριστος για όλους.
Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία της
προστασίας του περιβάλλοντος, της συνεργασίας και της υπεύθυνης στάσης απέναντι
στους κοινόχρηστους χώρους της γειτονιάς μας.
Ένα μικρό βήμα με
μεγάλη αξία για το σχολείο και την κοινότητά μας!
