Δημιουργική συνεργασία της Δ’ τάξης με το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
Μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα δημιουργική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, υποδεχόμενοι με μεγάλη χαρά μαθητές και εκπαιδευτικούς από το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Χίου την Τετάρτη 20 Μαΐου.
Η συνάντηση ξεκίνησε με την ανάγνωση αποσπάσματος από το
έργο «Οι Όρνιθες» του Αριστοφάνη. Μέσα από τη γνωριμία με το κείμενο αυτό, οι
μαθητές ταξίδεψαν στον κόσμο της φαντασίας, της δημιουργικότητας και της
συνεργασίας, αντλώντας έμπνευση από τα πουλιά και τα μηνύματα του έργου. Στη
συνέχεια, οι μαθητές των δύο σχολείων εργάστηκαν σε μικτές ομάδες και
δημιούργησαν πρωτότυπες τρισδιάστατες κατασκευές.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για
αλληλεπίδραση, επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μαθητών και ανέδειξε στην
πράξη τις αξίες της αποδοχής, του σεβασμού και της συμπερίληψης. Μέσα από τη
δημιουργική έκφραση όλοι οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν όμορφες στιγμές,
απέκτησαν νέες εμπειρίες και απέδειξαν πως η τέχνη μπορεί να ενώνει ανθρώπους
και να δημιουργεί γέφυρες επικοινωνίας.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. για την επίσκεψή τους και ανυπομονούμε για νέες κοινές δράσεις στο
μέλλον.







