Συμμετοχή του σχολείου μας στους Σχολικούς Αγώνες Στίβου

Την Τετάρτη 3 Ιουνίου, μαθητές και μαθήτριες της Ε' και Στ' τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στους Σχολικούς Αγώνες Στίβου που πραγματοποιήθηκαν στο Δημοτικό Στάδιο Χίου, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας και αποκομίζοντας μοναδικές εμπειρίες.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να αγωνιστούν σε διάφορα αγωνίσματα του στίβου, να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, να αναπτύξουν το αθλητικό τους πνεύμα και να γνωρίσουν συνομηλίκους τους από άλλα σχολεία του νησιού. Με υπευθυνότητα, συνέπεια και αγωνιστικότητα συμμετείχαν σε όλες τις δραστηριότητες και απέδειξαν ότι η αξία του αθλητισμού βρίσκεται πρωτίστως στη συμμετοχή, την προσπάθεια και τη συνεργασία. Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετοί μαθητές μας πέτυχαν σημαντικές διακρίσεις στα αγωνίσματα στα οποία συμμετείχαν και γέμισαν με χαρά και υπερηφάνεια τη σχολική μας κοινότητα!

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν για την εξαιρετική τους παρουσία, την προσπάθεια και το ήθος που επέδειξαν καθ' όλη τη διάρκεια των αγώνων. Ευχόμαστε να συνεχίσουν να αγαπούν τον αθλητισμό και να συμμετέχουν με τον ίδιο ενθουσιασμό σε κάθε νέα πρόκληση.

Τη διοργάνωση των αγώνων ανέλαβαν ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Χίου–Σάμου και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, με τη συνεργασία και υποστήριξη του Δήμου Χίου και του Γραφείου Φυσικής Αγωγής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητρόπολης Χίου.

Η συμμετοχή είναι η μεγαλύτερη νίκη και η προσπάθεια η σημαντικότερη διάκριση!









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η διακόσμηση της τάξης μας

Πυροσβεστική Υπηρεσία Χίου

Βραχιολάκια επιβράβευσης