Ευχαριστήριο

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κοϊνάρη  Μαρκέλλα , γιαγιά μαθητή της ΣΤ΄ τάξης, η οποία έραψε αφιλοκερδώς κουρτίνες για την σκηνή στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.