Εκλογές στη Γ΄ τάξη

Στα πλαίσια της Μελέτης Περιβάλλοντος, κάναμε εκλογές στην τάξη.

Ακολουθήσαμε όλη την διαδικασία  με ψηφοδέλτια , εφορευτική επιτροπή κ.α.

Νιώσαμε υπεύθυνοι πολίτες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η διακόσμηση της τάξης μας

Πυροσβεστική Υπηρεσία Χίου

Βραχιολάκια επιβράβευσης