Δράση καπάκια

Περισυλλέξαμε 130.000 καπάκια και στόχος μας είναι να φτάσουμε τo 1.500.000 για την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου.


Μουσείο


Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης





Τηλ. Επικοινωνίας: 22710 22561 κ 2271021421


Η επίσκεψή μας στο 4ο Γυμνάσιο

Στις 14-4-2016, τα παιδιά της στ΄ τάξης πήγαμε στο 4ο Γυμνάσιο. Μεταβήκαμε με λεωφορείο για την ασφάλειά μας.
Εκεί είδαμε πολλούς γνωστούς, πρώην συμμαθητές μας ή φίλους από τη γειτονιά. Μας εντυπωσίασε το ότι ενώ άλλαζαν τις τάξεις, μας χαιρετούσαν χωρίς να κάνουν φασαρία.
Μας καλωσόρισε η γυμνασιάρχης κ. Λαδά , η οποία μας εξήγησε τους βασικούς κανόνες λειτουργίας του σχολείου. Όμως, μας άφησε σχετικά γρήγορα, για να διδάξει αγγλικά σε κάποιο τμήμα.
Μετά μας ξενάγησε η υποδιευθύντρια κ. Χούλη. Μας οδήγησε στον εξωτερικό χώρο του σχολείου: στο χώρο προσευχής, όπου κάθε Δευτέρα γίνεται έπαρση σημαίας. Στα γήπεδα μπάσκετ, ποδοσφαίρου και βόλεϊ. Σε ένα μικρό υπαίθριο θεατράκι, όπου στο τέλος της χρονιάς δραματοποιούν κάποια κείμενα. Εκεί δίπλα είχαν φυτέψει κάποια δέντρα, που είχε μεταφυτεύσει η ίδια. Επίσης, υπήρχε και ένας μικρός κήπος με εσπεριδοειδή , κρεμμύδια και λαχανικά. Μας υπενθύμισε ότι  αύριο (δηλ. σήμερα) είναι η τελευταία ημέρα που επιτρέπεται να καίγονται τα κλαδιά ή τα ξερά χόρτα. Μετά, αν διαπιστώσουμε κάποια παράβαση, πρέπει να το καταγγέλλουμε. Σημαντική είναι η συνεισφορά των γυμνασιόπαιδων στην ανακύκλωση. Μας τόνισε ότι σημαντικό ρόλο παίζει η εθελοντική εργασία, όπου κάποιος προσφέρει χωρίς αντάλλαγμα.
Μέσα στο σχολείο, μας πήγε στην αίθουσα καλλιτεχνικών, όπου είδαμε ζωγραφιές διάσημων προσωπικοτήτων . Ακριβώς δίπλα είδαμε την αίθουσα τεχνολογίας – με τρισδιάστατες κατασκευές όπως ένα καραβάκι, ένα ωραίο θέατρο, ένα γήπεδο μπάσκετ και ένα ξενοδοχείο-  και ο χώρος πιγκ-πογκ, που ανήκει στον Παγχιακό και όχι στο Γυμνάσιο.
Ακολούθησε η επίσκεψή μας στη βιβλιοθήκη. Εκεί τα παιδιά μπορούν να παίζουν επιτραπέζια, να διαβάζουν ή να δανείζονται κάποιο βιβλίο ή να κάνουν τα μαθήματά τους. Τα βιβλία ήταν καταταγμένα σε κατηγορίες. Στη συνέχεια μας έλυσε όλες μας τις απορίες, λέγοντας ότι: άλλοι καθηγητές είναι πιο αυστηροί και άλλοι πιο επιεικείς. Καθένας βαθμολογείται ανάλογα με τη μελέτη του. Δεν παρατηρείται σχολική βία ή σεξουαλική παρενόχληση, ενώ όποιος την ασκεί τιμωρείται.  Μας επεσήμανε ότι πρέπει να διαμαρτυρόμαστε είτε στον υπεύθυνο τμήματος είτε απευθείας στη γυμνασιάρχη. Δεν επιτρέπονται κινητά. Όποιος  αργεί έστω και λίγα λεπτά , παίρνει μία απουσία, ενώ όποιος λείπει  μία μέρα επτά!!! Η Τρίτη γυμνασίου πραγματοποιεί τριήμερη εκδρομή εκτός Χίου, ενώ και άλλες τάξεις μπορεί να συμμετέχουν σε περιβαλλοντικά προγράμματα και έτσι να επισκεφθούν ΚΠΕ άλλου νομού.
Ακολούθως, η εικαστικός κ.Γεωργιάδου μας έδειξε το γκράφιτι που έφτιαχναν τα παιδιά από πέρυσι, έχοντας υπόψιν διάφορους πίνακες γνωστών ζωγράφων. Μετά μας έδειξε το «πουλί του ονείρου», ένα φλαμίγκο, που δημιούργησε ένας πρώην συνάδελφος.  Αργότερα, ξεναγηθήκαμε στις… τουαλέτες!!! Οι πόρτες τους είχαν ζωγραφιστεί με διάφορα σχέδια, λιγουλάκι αφηρημένα. Τους είχε εμπνεύσει ο ζωγράφος «εκατό νερά» , δηλαδή ο Hundertwasser.
Και μετά… μάθημα!!! Μας πήρε ο παναθηναϊκάκιας μαθηματικός κ. Δεββές. Συζητήσαμε για την ομάδα που υποστηρίζουμε εμείς και η γιαγιά της Θεοδώρας. Ερωτηθήκαμε σε ποιους αρέσουν τα μαθηματικά. Μας έβαλε να παίξουμε στον διαδραστικό υπολογιστή διάφορα παιχνίδια: ένα από αυτά ήταν το σπασμένο κομπιουτεράκι, όπου «δούλευαν» τα πλήκτρα 4,5, επί, πλην, ίσον, clear. Στόχος ήταν να σχηματίσουμε νούμερα από το 1-20. Άλλο παιχνίδι ήταν το συρτάρι που έκρυβε μια σοκολάτα.
Στο διάλειμμα, κάναμε παρέα μαζί με τα φιλαράκια μας. Πρωταγωνίστρια ήταν το Δεσποινάκι, που αλληλοπειραζόταν με τον Κωνσταντίνο. Το ένα ζιζάνιο πείραζε το άλλο… Λίγο αργότερα μας παρέλαβε το λεωφορείο από τους Τρεις Μύλους. Πάλι χάσαμε μάθημα! Γιούπι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!