Επίσκεψη της Γ΄ τάξης στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας

Μία ακόμη επίσκεψη της Γ΄ τάξης  στη Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Επιστρέψαμε τα βιβλία που δανειστήκαμε,  μιλήσαμε για  το σύστημα καταγραφής και ταξινόμησής τους   και με πολύ ενθουσιασμό δανειστήκαμε  τα καινούρια μας βιβλία.