Επίσκεψη της Γ΄ τάξης στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Μία
ακόμη επίσκεψη της Γ΄ τάξης στη
Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Επιστρέψαμε τα βιβλία που δανειστήκαμε,
μιλήσαμε γιατο σύστημα καταγραφής και ταξινόμησής τους και με
πολύ ενθουσιασμό δανειστήκαμε τα καινούρια
μας βιβλία.