Σεμινάριο Νηπιαγωγών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Στις 7/11/2017 πραγματοποιήθηκε σεμινάριο Νηπιαγωγών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας από τη σύμβουλο προσχολικής αγωγής κ. Μοσχοβάκη Ελένη και την κ. Ταναΐνη Σοφία.
Φωτογραφικό υλικό από το σεμινάριο προσχολικής αγωγής