Σεμινάριο Νηπιαγωγών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας



Στις 7/11/2017 πραγματοποιήθηκε σεμινάριο Νηπιαγωγών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας από τη σύμβουλο προσχολικής αγωγής κ. Μοσχοβάκη Ελένη και την  κ. Ταναΐνη Σοφία.


Φωτογραφικό υλικό από το σεμινάριο προσχολικής αγωγής