Υιοθεσία

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς υποδεχθήκαμε τα «πρωτάκια μας» με χαμόγελο, αλλά δε μείναμε μόνο εκεί. Αποφασίσαμε να «υιοθετηθούν» από μεγαλύτερα παιδιά, για να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους!
Έτσι τα παιδιά της Στ΄ τάξης με μεγάλη προθυμία ανέλαβαν δράση και θα προστατεύουν τα «πρωτάκια μας» καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.